
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sferatorebki@gmail.com
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Floriańska 36/18, 44-217 Rybnik , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Nie przyjmujemy zwrotów zakupionych na FV
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Prosimy postępować według poniższej instrukcji:
- Nieużywaną torebkę odesłać (w kompletnej formie tj. z workiem foliowym, w który jest zapakowana + wszystkie dołączone akcesoria)
- Odesłać w tej samej formie w jakiej była wysłana (tj. pudełko tych samych rozmiarów lub foliopak o dopasowanym rozmiarze, w którym została odebrana) - nie odpowiadamy za uszkodzenia produktów w wyniku zagnieceń czy otarć w przypadku wysyłki bez zabezpieczających worków/foliopaków w niedopasowanych/niewłaściwych rozmiarem opakowaniach.
- Dołączyć uzupełniony formularz zwrotu/reklamacji + priorytetowo paragon fiskalny.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sferatorebki@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Floriańska 36/18, 44-217 Rybnik .
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Floriańska 36/18, 44-217 Rybnik
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Prosimy postępować według poniższej instrukcji:
- Nieużywaną torebkę odesłać (w kompletnej formie tj. z workiem foliowym, w który jest zapakowana + wszystkie dołączone akcesoria)
- Odesłać w tej samej formie w jakiej była wysłana (tj. pudełko tych samych rozmiarów lub foliopak o dopasowanym rozmiarze, w którym została odebrana) - nie odpowiadamy za uszkodzenia produktów w wyniku zagnieceń czy otarć w przypadku wysyłki bez zabezpieczających worków/foliopaków w niedopasowanych/niewłaściwych rozmiarem opakowaniach.
- Dołączyć uzupełniony formularz zwrotu/reklamacji + priorytetowo rachunek.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.